Психологічна готовність дитини до школи. Як допомогти дитині граючись?

 


Вірші про першокласників - Мала Сторінка

«Дитина за своєю природою - допитливий дослідник, відкривач світу. Так нехай перед нею відкривається чудовий світ у живих фарбах, яскравих звуках, у казці, грі, у власній творчості, у красі. Через казку, гру, через неповторну дитячу творчість - вірна дорога до серця дитини».

В.О. Сухомлинський


Про якого першокласника мріє вчитель?

• Звукова культура мовлення - чиста,правильна мова

• Вміння читати, писати, рахувати

• Активний словниковий запас

• Загальна обізнаність

• Елементарні навички самообслуговування

• Вміє орієнтуватися у просторі,на аркушу папіру


Компоненти психологічної готовності

Фізіологічна готовність - розвиток дрібної моторики, розвиток зорово-рухової координації рухів, загальний фізичний розвиток дитини.

Інтелектуальна готовність - розвинуті психічні процеси: сприйняття, память, увага, уява, наочно-образне і логічне мислення.

Мотиваційна готовність - бажання вчитися, виразність пізнавальних інтересів, прийняття системи вимог, що вимогаються вчителем, школою.

Емоційно-вольова готовність - здатний керувати своєю поведінкою, бути посидючим, зібраним, зосереджений на виконанні завдання, здатний слухати, зосереджуватися і виконувати вимоги вчителя.

Соціальна готовність - адекватність, вміння жити й розвиватись у соціальному оточенні, мати відповідні навички комунікації: вербальна активність, виконання вимог та дотримання правил поведінки, відстоювання власної позиції, прийняття рішень, орієнтація у просторі та часі, толерантність, емпатія.

Як допомогти дитині граючись?


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Метод кольоротерапії. Реабілітаційні можливості кольору. Відео

Захисні механізми психіки

Користь кольоротерапії