Психологічна готовність дитини до школи. Як допомогти дитині граючись?
«Дитина за своєю природою - допитливий дослідник,
відкривач світу. Так нехай перед нею відкривається чудовий світ у живих фарбах,
яскравих звуках, у казці, грі, у власній творчості, у красі. Через казку, гру,
через неповторну дитячу творчість - вірна дорога до серця дитини».
В.О. Сухомлинський
Про якого першокласника мріє вчитель?
•
Звукова культура мовлення - чиста,правильна мова
•
Вміння читати, писати, рахувати
•
Активний словниковий запас
•
Загальна обізнаність
•
Елементарні навички самообслуговування
• Вміє орієнтуватися у просторі,на аркушу папіру
Компоненти психологічної готовності
Фізіологічна
готовність - розвиток дрібної
моторики, розвиток зорово-рухової координації рухів, загальний фізичний
розвиток дитини.
Інтелектуальна готовність -
розвинуті психічні процеси: сприйняття, память, увага, уява, наочно-образне і
логічне мислення.
Мотиваційна
готовність - бажання вчитися,
виразність пізнавальних інтересів, прийняття системи вимог, що вимогаються
вчителем, школою.
Емоційно-вольова
готовність - здатний керувати
своєю поведінкою, бути посидючим, зібраним, зосереджений на виконанні завдання,
здатний слухати, зосереджуватися і виконувати вимоги вчителя.
Соціальна
готовність - адекватність, вміння
жити й розвиватись у соціальному оточенні, мати відповідні навички комунікації:
вербальна активність, виконання вимог та дотримання правил поведінки,
відстоювання власної позиції, прийняття рішень, орієнтація у просторі та часі,
толерантність, емпатія.
Як допомогти дитині граючись?
Коментарі
Дописати коментар