Як зосередитися на роботі
Як зосередитися на роботі
Способи зосередитись на роботі та не відволікатись.
Ймовірно, Вам знайомий стан, коли Ви не можете зосередитися на одному завданні, Вас постійно щось відволікає. Як діяти в таких випадках?
- Розпочинаючи роботу складіть перелік завдань в порядку важливості їх виконання.
- Приберіть все зайве зі столу. Будь-який зайвий предмет - це зайва думка.
- Концентруйтесь тільки на одній справі. Коли Ви починаєте працювати попросіть близьких чи колег не відволікати Вас, поясніть, що звільнитеся через деякий час і тоді зможете приділити для них час.
- Щоб не втрачати концентрацію та інтерес до роботи, потрібно робити короткі перерви через кожні 30хв. Перевірка соц.мереж - це не той відпочинок, який Вам потрібен.
Надійність цих прийомів доведена дослідженнями вчених з усього світу. Хоча всі ці способи доволі очевидні, однак ми дуже часто забуваємо про них. Надіюсь, що стаття відповість на запитання як зосередитись на роботі та отримати кращі результати.
UWay пропонує 12 способів підвищення ефективності роботи.
1. Зменшіть кількість завдань, які виконуються одночасно.
Вчені з університету в Мічигані довели, що велика кількість завдань може значно знизити ефективність роботи і призвести до повільності її виконання. Згодні із своїми колегами дослідники із Університету Вандербільта, які стверджують, що людський мозок може демонструвати високу ефективність тільки у випадку виконання не більше двох завдань одночасно. Таким чином слід зменшити кількість завдань до мінімуму – і результативність значно зросте.
2. Медитація – хороший спосіб зосередитись на роботі.
Доволі ефективно для кращої концентрації – зайнятись медитацією. Вчені неодноразово доводили, що завдяки щоденній медитації можна значно покращити свої вольові здібності.
3. Складання списку справ.
Список спав може допомогти постійно фокусуватись на важливих завданнях. Згідно кількох досліджень, людині властиво краще запам’ятовувати незакінчені чи перервані справи. Тому заведення списку справ допоможе сконцентруватися на тому, що дійсно важливо робити в конкретний період часу, а не згадувати про те, що ще не дороблено.
4. Регулярні вправи.
Гарвардська медична школа проводила дослідження по впливу фізичних вправ на ефективність роботи. Дослідники дізнались, що навіть невеликі фізичні навантаження допомагають виробляти білок, який називається «нейротрофічним фактором мозку». Така речовина сприяє покращенню пам’яті та уваги. Але корисний ефект від вправ можливий тільки, якщо їх виконувати постійно.
5. Невеликі перерви
Короткі перерви можуть значно покращити концентрацію уваги. А якщо людина працює довго, то їй дуже важко зосередитись на роботі – вважають вчені Іллінойського університету. Такі висновки були зроблені після низки експериментів, коли одна група довго працювала за комп’ютерами, а інша ходила не невеликі перерви.
6. Тренування розуму.
Хоча такий метод допомагає не всім, однак дослідження показують, що багато людей можуть отримувати велику користь від «вправ для мозку», яких із розповсюдженням гаджетів стало дуже багато. Йдеться про спеціальні програми, які тренують різні аспекти нашої розумової активності – увага, пам’ять, швидкість мислення.
7. Відпочинок від роботи.
Дуже корисно після роботи – відключатись від своєї роботи. Це дасть змогу не тільки відновити сили, але й допоможе подивитись на завдання під новим кутом зору.
8. Тиша.
Експериментатори из Сетон-Хілл продемонстрували, що людська нервова система не може адаптуватись до будь-якого шуму. Чим більше шумів довкола людини – тим більше страждає організм, оскільки накопичує специфічний гормон стресу – кортизол. Тому, щоб зосередитись на роботі варто вибрати для неї дуже тихе місце.
9. Повноцінний сон
Хоча кожному для сну потрібна неоднакова кількість часу, вчені радять спати від 7 до 8 годин за ніч. Неуважність – це один із наслідків того, що людина хронічного недосипання.
10. Режим роботи офлайн Business Insider приводить ще одну сучасну вимогу, що допомагає зосередитись на роботі – слід намагатись працювати офлайн.
Сьогодні ефективність багатьох працівників падає, оскільки багато часу та уваги у них займають серфінг інтернету та соціальні мережі.
11. Вибір місця, де не доведеться відволікатись.
Ще один висновок, який отримали науковці полягає в тому, що постійна зміна робочих місць заважає зосереджуватись на роботі. Також дуже важливо якомога швидше вирішити всі питання, які можуть забирати додаткову енергію. Іноді ми просто відкладаємо все на потім. Дізнайтесь як не відкладати на потім, а робити все вчасно.
12. Вибір правильного часу.
Як і вибір місця роботи, час виконання наших завдань дуже важливий. Дуже корисно заздалегідь визначити конкретні години, під час яких можна працювати краще.
Коментарі
Дописати коментар