Як вчителю повернути собі енергію?
Сьогодні взяла участь у вебінарі-конфенції на тему: "Як вчителю повернути собі енергію, коли робота більше не надихає", організатором якого була ГО "Освітній простір 2.0". Висвітлювалися такі питання:
- як емоції впливають на мотивацію вчителя;
- причини та наслідки негативного емоційного стану;
- чому під час дистанційного навчання збільшуються ризики емоційного виснаження;
- інструменти та техніки емоційного відновлення;
- як знаходити натхнення.
Причини негативного емоційного стану в умовах сьогоднішніх реалій для вчителів:
- зміна формату роботи;
- втрата живого спілкування з учнями;
- перевантаження інформацією ЗМІ;
- потрібно більше часу і сил для підготовки уроків;
- не завжди видно результати роботи, а для педагога це дуже важливо;
- ненормована робота (вдень та вночі);
- змінилися умови праці;
+ сімейні моменти.
Стани, які переживає людина за період карантину різні, а саме: тривога, роздратованість, злість, пригнічення, агресія, депресія, відчай, самотність, невпевненість в собі, втрата контролю та ін.
ЗАДОВОЛЕННЯ ПІДНЕСЕННЯ
*спільна робота в міні групах *генерація ідей
*самоаналіз *творче планування
*уважне слухання *робота у великій групі
ПРИГНІЧЕНІСТЬ РОЗДРАТУВАННЯ
*критичний аналіз *відстоювання позицій
*рефлексія *захист проекту
*одиночна робота *презентація напрацювань.
Так, зараз карантин, але НЕ ВСЕ СКАСОВАНО!
НЕ СКАСОВАНО:
+ Сонце
+ Весна
+ Стосунки
+ Радості материнства
+ Любов
+ Підтримка від близьких, колег
+ Фільми, цікаві книги
+ Спілкування з друзями
+ Надія
+ Молитва
Ці, здавалося б, прості речі приносять нам позитивні емоції та покращують настрій.
Виділяють 5 стадій прийняття ситуації:
1. Заперечення
2. Гнів
3. Торг
4. Депресія (важка стадія - втрачаємо сенси)
5. Прийняття
КРИЗА як айсберг, повний небезпеки (можливостей) шанс.
Криза як МОЖЛИВІСТЬ :
- Які можливості Ви відкрили для себе за час канантину?
- Якими будуть подальші дії?
- Що я дізналася про себе та інших?
ДЕ БРАТИ ЕНЕРГІЮ? (за Пезешкіаном)
- як емоції впливають на мотивацію вчителя;
- причини та наслідки негативного емоційного стану;
- чому під час дистанційного навчання збільшуються ризики емоційного виснаження;
- інструменти та техніки емоційного відновлення;
- як знаходити натхнення.
Причини негативного емоційного стану в умовах сьогоднішніх реалій для вчителів:
- зміна формату роботи;
- втрата живого спілкування з учнями;
- перевантаження інформацією ЗМІ;
- потрібно більше часу і сил для підготовки уроків;
- не завжди видно результати роботи, а для педагога це дуже важливо;
- ненормована робота (вдень та вночі);
- змінилися умови праці;
+ сімейні моменти.
Стани, які переживає людина за період карантину різні, а саме: тривога, роздратованість, злість, пригнічення, агресія, депресія, відчай, самотність, невпевненість в собі, втрата контролю та ін.
ЗАДОВОЛЕННЯ ПІДНЕСЕННЯ
*спільна робота в міні групах *генерація ідей
*самоаналіз *творче планування
*уважне слухання *робота у великій групі
ПРИГНІЧЕНІСТЬ РОЗДРАТУВАННЯ
*критичний аналіз *відстоювання позицій
*рефлексія *захист проекту
*одиночна робота *презентація напрацювань.
Так, зараз карантин, але НЕ ВСЕ СКАСОВАНО!
НЕ СКАСОВАНО:
+ Сонце
+ Весна
+ Стосунки
+ Радості материнства
+ Любов
+ Підтримка від близьких, колег
+ Фільми, цікаві книги
+ Спілкування з друзями
+ Надія
+ Молитва
Ці, здавалося б, прості речі приносять нам позитивні емоції та покращують настрій.
Виділяють 5 стадій прийняття ситуації:
1. Заперечення
2. Гнів
3. Торг
4. Депресія (важка стадія - втрачаємо сенси)
5. Прийняття
КРИЗА як айсберг, повний небезпеки (можливостей) шанс.
Криза як МОЖЛИВІСТЬ :
- Які можливості Ви відкрили для себе за час канантину?
- Якими будуть подальші дії?
- Що я дізналася про себе та інших?
ДЕ БРАТИ ЕНЕРГІЮ? (за Пезешкіаном)
СФЕРИ БАЛАНСУ ЕНЕРГІЇ:
(напишіть для себе у % відношенні)
*Тіло (гігієна, догляд, здорове харчування, краса, спорт..)
*Діяльність (робота, навчання, винагороди, читання літ.)
*Контакти (з природою, тваринами, спілкування з друзями, з колегами не по роботі )
*Майбутнє, сенси, цілі
Чи є у Вас баланс енергії? Якій сфері потрібно виділити більше часу?
Рекомендація на завтра!
Спланувати й прописати, що я буду робити по кожній сфері балансної моделі: тіло, діяльність, з ким буду спілкуватися, поставте перед собою реальні цілі на найближче майбітнє (творчість, кулінарія, читання захоплюючої книги, hand made та ще багато ін.)
Дякую ведучій Вікторії Турчак та ГО "Освітній простір 2.0" за цікаву інформацію, спілкування в режимі онлайн, позитивні емоції та натхнення на подальшу працю!
Коментарі
Дописати коментар